Oddajte števčno stanje in za elektriko plačujte po dejanski porabi. Pomaga vam Petrolko, prijazni virtualni svetovalec na naši spletni strani.
Klepetalni robot vam bo na pomoč priskočil ob naslednjem obisku spletne strani petrol.si. Z njegovo pomočjo boste števčno stanje elektrike oddali prek pogovornega okenca v spodnjem desnem kotu spletnega mesta.
Pa začnimo!
Zapišite si stanje števca in pripravite zadnji račun za elektriko
Najprej zabeležite stanje na vašem števcu elektrike, da boste podatek lahko oddali. Ne pozabite: števčno stanje morate za pretekli mesec sporočiti od 1. do 15. dne v mesecu. Stanja, oddana do 5. dne v mesecu bomo upoštevali v obračunu za pretekli mesec.
Nato poiščite eno izmed položnic za elektriko, ki smo vam jih poslali. Na njej boste namreč našli številko merilnega mesta distributerja, ki jo boste prav tako potrebovali za oddajo stanja števca. Kje jo najdete, preverite tukaj.
Obiščite našo spletno stran
Nato se odpravite na spletni naslov www.petrol.si. Tam vas bo v spodnjem desnem kotu strani pričakalo pogovorno okence “Klepet s svetovalcem”. Kliknite nanj in se v pogovor prijavite s svojim imenom in elektronskim naslovom.
Po prijaznem pozdravu Petrolka, našega klepetalnega robota, mu sporočite, kako vam lahko pomaga. Izberite možnost “Želim oddati števčno stanje za elektriko ali zemeljski plin”.
V naslednjem koraku Petrolku sporočite, da boste oddajali števčno stanje za elektriko. Nato vpišite številko svojega merilnega mesta. Prepišite jo iz vašega računa - iz kje, vam bo na sliki pokazal Petrolko. Ne pozabite na pomišljaj!
Če ste merilno mesto vpisali prav, vas bo Petrolko prosil za številko plačnika, ki jo najdete na računu, nato pa še za odčitek vašega števca za elektriko. Vpišite ga brez decimalnih mest, bodisi za enotno tarifo ali pa najprej za veliko in nato za malo tarifo.
Petrolko vam bo sporočil, če ste števčno stanje uspešno oddali in vas povprašal, ali vam lahko še kako pomaga.
In brez skrbi: v primeru kakršnih koli težav vas bo klepetalni robot preusmeril bodisi k prostemu svetovalcu v našem kontaktnem centru s katerim boste lahko nadaljevali pogovor, bodisi na drug način oddaje vašega števčnega stanja.