Se želite izogniti letnemu poračunu in elektriko plačevati po dejanski porabi? Stanje analognega števca nam lahko odjemalci Petrol Elektrike sporočite vsak mesec, za obračun dejansko porabljene električne energije.
Da pa bomo sporočeno stanje "navadnega" števca lahko upoštevali, vas prosimo, da nam ga posredujete od 1. do 15. dne v mesecu za pretekli mesec. Za stanja sporočena do 5. dne v mesecu vam zagotavljamo, da bo stanje upoštevano v obračunu za pretekli mesec.
Stanje lahko oddate:
- Preko uporabniškega portala Moj Petrol ali mobilne aplikacije Moj Petrol kjer vam je na voljo tudi pregled vaše porabe, stanje Zlatih točk in drugih ugodnosti ter pregled računov.
- Preko SMS sporočila, kjer se lahko prijavite tudi na opomnik za sporočanje stanja števca.
- Na brezplačni telefonski številki 080 22 66, kjer vas bo čez oddajo stanja števca vodil telefonski odzivnik.
- Na tej spletni strani, kjer vas bo v pogovornem okencu na dnu strani čez oddajo stanja števca vodil Petrolko, naš prijazni klepetalni robot.
Stanje števca preko mobilne aplikacije Moj Petrol, spletnega portala Moj Petrol, kontaktnega centra in SMS sporočila lahko oddajo le gospodinjski odjemalci.