Javne polnilne postaje lahko najdete na različnih lokacijah, vključno z nakupovalnimi središči, parkirnimi hišami, restavracijami in ob avtocestah. Seznam javnih polnilnih postaj v mreži Petrola lahko najdete na spletni strani https://onecharge.eu ali na zemljevidu mobilne aplikacije OneCharge.
Katere vrste polnilnic in polnilnih priključkov za električna vozila so na voljo?
Vrste polnilnih postaj in priključkov lahko najdete na naši spletni strani.
Kako povežem Petrol klub plačilno kartico e-mobilnosti z aplikacijo OneCharge in s katerimi plačilnimi sredstvi lahko plačujem za polnjenje?
Za povezavo Petrol klub plačilne kartice e-mobilnosti na vaš uporabniški račun v OneCharge, se prosimo obrnite na naš center za pomoč uporabnikom na:
V primeru, da ste imetnik poslovne Petrol kartice e-mobilnosti, je za povezavo kartice z uporabniškim računom v OneCharge potrebno izpolniti pooblastilo, ki je dostopno tukaj.
V aplikaciji OneCharge lahko za polnjenje plačujete z uporabo Petrol kartic e-mobilnosti ali bančnih kartic.
Kdaj dodam bančno kartico v aplikacijo?
Bančno kartico dodate v aplikacijo OneCharge na zadnjem koraku po izbiri priključka, s katerim želite polniti. Aplikacija si bo zapomnila vašo izbiro plačilnega sredstva, tako da vam bo uporabljena kartica že na voljo na izbiro pri naslednjem polnjenju.
Kakšen je postopek polnjenja?
Uporabniki lahko na polnilnicah, ki so vključene v Petrolovo storitev polnjenja, polnite z uporabo:
Petrol kartice (Petrol klub plačilna kartica e-mobilnosti ali poslovna Petrol kartica e-mobilnosti)
Aplikacijo OneCharge (mobilna ali spletna verzija aplikacije (https://onecharge.eu),
Priložnostnega polnjenja na naših prodajnih mestih,
E-plačilnega terminala.
V primeru uporabe Petrol kartice je postopek sledeč:
Preverite navodila za pravilen postopek polnjenja, ki so zabeležena na sami polnilni postaji, saj se ta lahko od postaje do postaje razlikujejo.
Izberite priključek, s katerim želite polniti, in ga vstavite v svoje vozilo. Če se navodila na polnilni postaji razlikujejo, najprej opravite 3. korak in šele nato izbrani priključek vstavite v svoje vozilo.
Prislonite Petrol kartico e-mobilnosti na mesto, ki je označeno za identifikacijo na polnilni postaji. Pri tem bodite pozorni, da spremljate obvestila, ki se pojavijo na zaslonu polnilne postaje.
Polnjenje se prične.
Za zaključek polnjenja ponovno približajte kartico na mesto, ki je označeno za identifikacijo na polnilni postaji in počakajte, da polnilna postaja zaključi polnjenje. Pri nekaterih polnilnih postajah je treba zaustavitev potrditi tudi preko zaslona ali namenskih tipk na polnilnici.
Počakajte, da polnilnica zaključi polnjenje in iz vozila izvlecite kabel.
V primeru uporabe aplikacije OneCharge je postopek sledeč:
Prijavite se v aplikacijo (če še nimate uporabniškega računa, je potrebno, da se najprej registrirate).
Preverite navodila za pravilen postopek polnjenja, ki so zabeležena na sami polnilni postaji, saj se ta lahko od postaje do postaje razlikujejo.
Izberite priključek, s katerim želite polniti, in ga vstavite v svoje vozilo. Če se navodila na polnilni postaji razlikujejo, najprej opravite 4., 5. in 6. korak in šele nato izbrani priključek vstavite v svoje vozilo.
V aplikaciji izberite želeni priključek preko skeniranja QR kode poleg priključka, z vnosom kode priključka ali pa priključek izberite iz zemljevida.
Kliknite na gumb »Izberi«.
V aplikaciji se odpre okno, kjer lahko dodate svojo bančno kartico, s katero želite plačati (v primeru, da je Petrol kartica e-mobilnosti dodana kot plačilno sredstvo v aplikaciji, se točka 6. preskoči).
Po uspešnem vnosu bančne kartice bo opravljena predavtorizacija sredstev za polnjenje.
Polnjenje se prične.
Ko želite zaključiti polnjenje, odprete aktivno sejo v aplikaciji in kliknete: »Zaustavi«.
Počakajte, da polnilnica zaključi polnjenje, in iz vozila izvlecite kabel.
V primeru priložnostnega polnjenja na našem prodajnem mestu je postopek sledeč:
Parkirajte vozilo na polnilnem mestu pri polnilni postaji.
Pojdite do blagajne na prodajnem mestu.
Kupite določeno količine električne energije.
Naši prodajalci vam bodo aktivirali polnjenje.
Ob zaključku polnjenja iz vozila izvlecite kabel.
V primeru uporabe e-plačilnega terminala je postopek sledeč:
ZAČETEK POLNJENJA
Polnilni kabel priključite v svoje vozilo in si zapomnite oznako polnilnice in priključka (npr. 3B).
Na zaslonu e-plačilnega terminala izberite jezik in nato možnost »Začetek polnjenja«.
Izberite številko polnilnice (1, 2, 3 ...) in črko nad priključkom (A, B, C ...), kjer želite polniti.
Izberite način polnjenja: glede na znesek (€20, €30, €40 ...) ali energijo (10 kWh, 20 kWh, 30 kWh ...) ter določite želeno vrednost.
Prislonite svojo plačilno kartico na označeno mesto in počakajte, da se polnjenje začne.
ZAKLJUČEK POLNJENJA
Na zaslonu e-plačilnega terminala izberite možnost »Prekinitev polnjenja«.
Izberite številko polnilnice in črko priključka, ki ste ga uporabili (npr. 3B).
Prislonite isto plačilno kartico, s katero ste pričeli polnjenje, in počakajte, da se postopek zaključi.
Odklopite polnilni kabel iz svojega vozila.
PRIDOBITEV RAČUNA
Na e-plačilnem terminalu izberite možnost »Prikaz računa«.
Poskenirajte prikazano QR kodo s svojim mobilnim telefonom.
Na spletni strani, do katere vas vodi QR koda, vnesite:
- Zadnje štiri številke svoje plačilne kartice.
- Datum polnjenja.
Prikažejo se vam vsi računi za izbran datum in kartico.
POMOČ UPORABNIKOM
Za dodatno pomoč pokličite naš klicni center: +386 1 471 46 66 (24/7).
Kako skeniram QR kodo?
Skeniranje QR kode nad priključki na polnilnici je možno le v mobilni aplikaciji OneCharge, za uporabo pa morate biti prijavljeni v svoj uporabniški račun. Gumb za začetek skeniranja se nahaja na sredini začetnega zaslona - "Začni s polnjenjem". Ko pritisnete na gumb, se odpre fotoaparat naprave, katerega usmerite na QR kodo, ki se nahaja poleg priključka, s katerim želite polniti.
Koliko stane polnjenje in kakšne so razlike v registracijah?
Cene polnjenja se razlikujejo glede na jakostni tip priključka, s katerim želite polniti in se obračunavajo po preneseni električni energiji. Po preteku določenega časovnega intervala pa se obračunava še dodatna tarifa na presežne minute, ki je namenjena spodbujanju uporabnikov, da napolnjeno vozilo premaknejo in s tem sprostijo mesto za drugo električno vozilo. Petrolove e-polnilnice lahko uporabljate na dva načina:
Kot polno registriran uporabnik. Na voljo v aplikaciji OneCharge ter z uporabo fizične ali poslovne Petrol kartice e-mobilnosti. Možnost je namenjena vsem, ki naše polnilnice uporabljate redno, saj boste zgolj tako lahko uživali v vseh prednostih naše storitve. Svoje vozilo boste lahko polnili ugodneje, zraven pa spremljali še svoje transakcije, zgodovino uporabe ter optimizirali polnjenje – v aplikaciji poiskali zgolj priključke, ki so kompatibilni z vašim vozilom.
Kot začasno registriran uporabnik. Na voljo le v aplikaciji OneCharge ali z nakupom priložnostnega polnjenja na prodajnem mestu. Možnost je namenjena vsem, ki svoje e-vozilo pri nas polnite zgolj občasno, ob uporabi pa želite ostati anonimni.
Kot fizična oseba lahko Petrol klub kartico elektromobilnosti pridobite tukaj.
Kot poslovna stranka lahko poslovno Petrol kartico elektromobilnosti pridobite tukaj.
Zakaj so sredstva rezervirana in kdaj se bodo sprostila?
Pri uporabi bančne kartice, kot plačilnega sredstva za polnjenje, rezerviramo sredstva za polnjenje, da se prepričamo, da ima uporabnik na svojem računu dovolj sredstev. Sredstva rezervira banka, ki je izdajateljica kartice. Takoj po zaključku polnilne seje je razlika med stroški polnilne seje in predavtoriziranimi sredstvi sproščena z naše strani, banka pa je tista, ki jih mora vrniti na vaš račun. V večini primerov je predavtorizacija s strani banke sproščena v roku deset minut po zaključenem polnjenju, v nekaterih primerih pa se čas sproščanja sredstev lahko podaljša, glede na splošne pogoje poslovanja banke.
Zakaj se moje vozilo polni z nižjo močjo, kot je opredeljeno na polnilnici?
Najvišja moč, ki jo polnilnica lahko dosega, je vedno opredeljena na polnilnici. Vendar je v veliki meri ta odvisna od najvišje moči polnjenja (sposobnosti) vozila in od dejanskega stanja napolnjenosti baterije v samem vozilu. Navadno velja, da bolj kot je baterija polna, počasnejše bo polnjenje. Prav tako pomembno vlogo pri moči polnjenja igra temperatura baterije - v kolikor ni v optimalnih nivojih, bo vozilo samo uravnavalo moč polnjenja.
Kje lahko vidim račune?
Račune za svoja polnjenja lahko vidite v:
mobilni aplikaciji OneCharge, v razdelku »Pretekle seje → Računi«.
na svojem elektronskem naslovu, ki ste ga uporabili za registracijo v mobilno ali spletno aplikacijo OneCharge.
V primeru uporabe Petrol klub plačilne kartice e-mobilnosti prejmete mesečne račune, kjer se nahajajo specifikacije vseh opravljenih polnjenj.
Kako sprostim zataknjen kabel v vozilu/polnilnici?
Zataknjeni kabli so pogosta težava uporabnikov električnih vozil, saj proizvajalci vozil uporabljajo različne tehnike zaklepa polnilnih kablov kot zaščito pred krajo. Vedno poskrbite, da najprej:
Odklenete vozilo (postopek vsaj enkrat ponovite; odkleni, zakleni).
Končate polnjenje, ki se trenutno izvaja.
Odklopite kabel iz vozila.
V primeru, da je kabel po uspešno izvedenih zgornjih postopkih še vedno zaklenjen, prosimo, da se za pomoč obrnete na našo podporo strankam, na:
Kdaj smem aktivirati gumb v sili na polnilnici in kako ga vzpostavim nazaj?
Aktivacija gumba v sili je rešitev za prekinitev polnjenja v nujnih primerih. Ta prekine dovod na celotni polnilnici in v trenutku poskrbi, da se v primeru nesreče pri polnjenju dovod elektrike nemudoma prekine. Pritisk gumba v ne nujnih primerih je PREPOVEDAN. Za nujne primere se upoštevajo vse situacije, ki resno ogrožajo življenja posameznikov in večjo materialno škodo.
Za izklop gumba v sili sledite navodilom na polnilni postaji ali pokličite našo številko za pomoč uporabnikom +386 1 471 46 66.
Kje lahko s Petrolovo aplikacijo OneCharge ali Petrol kartico e-mobilnosti polnim v tujini?
V spletni ali mobilni aplikaciji OneCharge lahko najdete vse partnerske polnilnice ponudnikov, s katerimi imamo urejeno sodelovanje. S polno ali začasno registracijo v aplikaciji OneCharge v koraku po izbiri polnilnice dodate bančno kartico in pričnete s polnjenjem. Trenutno lahko polnite tudi z uporabo Petrol kartice e-mobilnosti.
Ceniki polnjenja pri partnerjih so objavljeni tukaj.
Sem imetnik kartice drugega ponudnika storitve polnjenja. Ali lahko polnim na Petrolovi mreži polnilnic?
Večina ponudnikov storitve polnjenja ima tudi svojo aplikacijo ali objavljen seznam polnilnic, kjer lahko polnite svoje vozilo s ponudnikovo kartico. V primeru sklenjenega sodelovanja s Petrolom boste v njihovi aplikaciji oziroma seznamu videli tudi Petrolove polnilnice, na katerih lahko polnite svoje vozilo. V nasprotnem primeru lahko preverite s prepoznavanjem kartice na polnilnici ali se obrnete na svojega ponudnika storitve polnjneja. V primeru, da v dani situaciji nimate te možnosti, predlagamo začasno registracijo v aplikaciji OneCharge in uporabo bančne kartice.
Ali so vsa električna vozila enaka glede združljivosti polnjenja?
Čeprav lahko večina električnih vozil uporablja standardne priključke za polnjenje, obstajajo razlike v standardih za polnjenje. Najpogostejši standardi so CCS (kombinirani sistem polnjenja), CHAdeMO in tip 2. Ključnega pomena je, da preverite združljivost polnjenja vašega modela električnega vozila in zagotovite, da polnilna postaja, ki jo nameravate uporabiti, podpira isti standard. Številni novejši modeli električnih vozil so zasnovani tako, da so združljivi z več standardi polnjenja, kar uporabnikom zagotavlja večjo prilagodljivost.
Kako se v aplikacijo Onecharge prijavim z obstoječim ali novim Moj Petrol uporabniškim računom?
V aplikacijo OneCharge se lahko prijavite z obstoječim ali novim Moj Petrol uporabniškim računom, ki ga Petrolovi uporabniki mobilnih aplikacij, kot sta na primer Petrol GO ali Moj Petrol, že imate. V postopku registracije ali prijave povežete vaš obstoječi ali novi Moj Petrol uporabniški račun z obstoječim ali novim OneCharge uporabniškim računom. Kasneje se lahko prijavite v vse Petrolove aplikacije z enotnim Moj Petrol uporabniškim računom.
Ali lahko aplikacijo Onecharge uporabljam hkrati kot poslovni in zasebni uporabnik?
Poslovni uporabniki ali uporabniki, ki uporabljajo več e-vozil, se lahko znajdejo v situaciji, ko bi na svojem mobilnem telefonu želeli plačati polnjenje z različnimi plačilnimi metodami ali plačniki. Dopoldne s službenim e-vozilom bi plačali s poslovno Petrol kartico e-mobilnosti in zvečer z zasebnim e-vozilom bi plačali s Petrol klub plačilno kartico e-mobilnosti. Aplikacija OneCharge vam to omogoča s funkcijo »Zamenjaj profil«. V aplikaciji OneCharge hitro in enostavno preklapljate med različnimi uporabniškimi računi, ki imajo različne plačilne metode ali plačnike.
Petrol poslovna kartica ⇔ Petrol klub kartica
Petrol klub kartica ⇔ Bančna kartica
Plačnik podjetje ⇔ Plačnik fizična oseba
Kako uporabim funkcijo "Zamenjaj profil" v aplikaciji Onecharge?
Prijavite se v aplikacijo OneCharge. Odjavite se in se prijavite z drugim uporabniškim imenom. Aplikacija si zapomni obe prijavi in vam sedaj ponudi možnost hitrega preklopa med uporabniškimi računi. Odprite meni (≡), izberite prvo izbiro (ime trenutnega uporabniškega računa), izberite »Zamenjaj profil« ter izberite uporabniški račun, ki je na voljo. Aplikacija bo preklopila na izbran uporabniški račun. Na enak način lahko preklopite na prvi uporabniški račun.
V drugem oknu ste bili odjavljeni ali pa vam je potekla seja. Trenutna stran se bo osvežila.
Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.