Stara modrost pravi, da je kupec kralj. Pri Petrolu vemo, da vaše mnenje šteje največ, zato si želimo, da bi se v naših poslovalnicah in pri uporabi naših spletnih strani resnično počutili kraljevsko. Zadovoljstvo kupcev je zato na naši lestvici prioritet na prvem mestu.
Z meritvami zadovoljstva in z analizo povratnih informacij lahko ves čas izboljšujemo svoje storitve in vam ponudimo rešitve, ki si jih resnično želite.
Za uspešno komunikacijo je pomembno biti dober poslušalec. V želji, da bi resnično slišali vaš glas in z njim vaše mnenje, ustvarjamo zmeraj nove poti, preko katerih se lahko izrazite. Nekatere novosti uvajamo samoiniciativno, spet druge so plod vaših želja in potreb. Zato smo vam v Petrolu na voljo vedno, preko kanala, ki vam ustreza najbolj.
Ocena zadovoljstva z našimi storitvami:
Vprašanja in predlogi:
Preberite, kako lahko z nami delite svoje izkušnje ter nam pomagate soustvarjati še boljši in uporabniku prijaznejši Petrol!
Izpolnite vprašalnik o zadovoljstvu
Ste pred kratkim obiskali Petrol?
Zelo nas zanima, kakšna je bila vaša izkušnja, zato vas vabimo, da nam jo zaupate.
Ocenite nas in nam na kratko napišite, kakšen je bil vas obisk naše poslovalnice, s čimer bomo lahko naše storitve v njej še izboljšali. Vaši odgovori so namenjeni le nam, zato ne bodo nikjer objavljeni.
Pred pričetkom reševanja pripravite račun, ki ste ga ob zaključku nakupa prejeli na prodajnem mestu.
Kaj pa reklamacije? Te nam lahko zaupate prek enega izmed kanalov spodaj.
Podpora strankam
Vsaka reklamacija ali pritožba je pri nas obravnavana z največjo skrbnostjo. Svoje sporočilo nam pošljite na podpora.strankam@petrol.si, kjer si bomo vzeli čas, da se vam posvetimo in za vas najdemo najugodnejšo rešitev.
Povej Petrolu
Prek spletnega obrazca “Povej Petrolu” smo vam na voljo za komentarje in predloge, na vaša vprašanja pa vedno osebno odgovori eden od Petrolovih strokovnjakov. V spletni obrazec vpišete svoje ime in priimek, e-naslov in svoje sporočilo, ki mu lahko dodate še datoteko. Na svoj e-naslov boste tako kmalu prejeli odgovor. Preizkusite Povej Petrolu kar zdaj!
Petrol prodajna mesta
Z veseljem vas pričakujemo na naših bencinskih servisih, v Energetskih centrih Petrol in v servisnih delavnicah TipStop Vianor. Tam lahko osebno razrešimo marsikatero dilemo, vsekakor pa bomo veseli tudi kakšne spodbudne besede.
Brezplačna telefonska številka
Pokličite nas na brezplačno telefonsko številko 080 22 66. Ko gre za našo spletno trgovino Petrol eShop, smo vam na voljo na brezplačni telefonski številki 080 22 13, iz tujine pa nas lahko pokličete na +386 14 71 45 90. Naši prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo rade volje prisluhnili.
Elektronska pošta
Zaradi varnosti in zagotavljanja kar najboljše uporabniške izkušnje pri nas elektronski naslov "info" ne obstaja. Zato nam za predloge in mnenja, vezana na posamezna področja, nam lahko pišete na spodnje elektronske naslove:
Družbena omrežja
Smo sodobno podjetje, ki se pojavlja tudi na vaših najljubših socialnih omrežjih. Najdete nas na Facebooku, Instagramu in LinkedInu. Tam lahko spremljate novice, zanimivosti in koristne prispevke in tudi stopite v stik z nami – nam pustite svojo oceno, mnenje, komentar ali pa s prijatelji delite naše vsebine, ki so vam najbolj všeč.
Petrol raziskovalni panel
Ker vaše mnenje zares šteje in je vsaka povratna informacija za nas zelo dragocena, smo pripravili Petrol raziskovalni panel. V njem lahko sodelujete z novimi predlogi, podate svoje mnenje in nam zaupa svoje želje in tako prispevate k izboljšanju naše ponudbe.
Vse, kar morate storiti, je to, da izpolnite kratek uvodni vprašalnik in se pridružite rastoči skupnosti članov Petrol raziskovalnega panela. Po uspešni prijavi vas bomo preko elektronskega sporočila povabili k sodelovanju v posameznih raziskavah. Te potekajo preko spleta, za sodelovanje pa ste nagrajeni z Zlatimi točkami.