Prejel sem naročen artikel, ki pa je poškodovan. Kako lahko postopam?
Naprošamo vas, da poškodovani artikel skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo blaga in računom posredujete ali osebno dostavite v naše centralno skladišče na naslov PETROL, d. d., SDC Zalog, »za Petrol eShop«, Zaloška cesta 259, 1000 Ljubljana. V kolikor boste za posredovano uporabili kurirsko službo, vas naprošamo, da priložite tudi potrdilo o plačani poštnini, saj vam bomo strošek pošiljanja v primeru odobrene reklamacije tudi povrnili. Po prejetju artikla bo le-ta posredovan pooblaščenemu serviserju v pregled, o reklamaciji pa vas bomo sproti obveščali.
Naročil sem artikel v zeleni barvi, a bi ga rad zamenjal z artiklom v rdeči barvi. Kako lahko to storim?
Kot kupec potrošnik imate pravico, da nam v 14 dneh od prevzema artikla sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Artikel nam vrnite po pošti, najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, na naslov Petrol, d. d., SDC Zalog, Zaloška cesta 259, 1000 Ljubljana, s pripisom "Za Petrol eShop". Na istem naslovu je možno tudi osebno vračilo in sicer vsak delovnik od 7.00 do 15.00 ure. Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost artikla, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja artikla.
Lahko artikel reklamiram tudi neposredno na prodajnem mestu, kjer sem ga prevzel?
Pritožbe in reklamacije glede artiklov lahko sporočite neposredno ob dostavi dostavljavcu oz. zaposlenemu na prevzemnem mestu (Petrolovo prodajno mesto). Morebitne poznejše reklamacije pa se rešujejo v skladu s splošnimi pogoji poslovanja, ki veljajo za nakupe opravljene prek eShop spletne trgovine, kjer je potrebno reklamirano blago skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo poslati v naše centralno skladišče v Zalog ali pa ga tja dostavite osebno vsak delovnik od 7. do 17. ure.
Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo za artikel?
Če želite uveljavljati garancijo, lahko to storite neposredno na pooblaščenem servisu dobavitelja. Podrobna navodila preberite na priloženem garancijskem listu.
Kaj se zgodi z Zlatimi točkami, v kolikor odstopim od pogodbe ter prejmem vrnjeno kupnino za nakup?
Zlate točke, katere ste porabili za opravljen nakup, vam povrnemo na vašo Petrol klub kartico zvestobe.
V drugem oknu ste bili odjavljeni ali pa vam je potekla seja. Trenutna stran se bo osvežila.
Zavedamo se, da je hiter in neposreden dostop do želenih informacij ključnega pomena. Prijazni in strokovno podkovani operaterji vam bodo z veseljem pomagali.