Se želite izogniti letnemu poračunu in zemeljski plin plačevati po dejanski porabi? Stanje svojega plinomera nam lahko odjemalci Petrol Zemeljskega plina sporočite vsak mesec, za obračun dejansko porabljenega energenta.
Stanje števca lahko oddate:
- Preko uporabniškega portala Moj Petrol ali mobilne aplikacije Moj Petrol, kjer vam je na voljo tudi pregled vaše porabe, stanje Zlatih točk in drugih ugodnosti ter pregled računov.
- Preko SMS sporočila, kjer se lahko prijavite tudi na opomnik za sporočanje stanja števca.
- Preko spletnega obrazca.
- Na brezplačni telefonski številki 080 22 66.
- Na tej spletni strani, kjer vas bo v pogovornem okencu na dnu strani čez oddajo stanja števca vodil Petrolko, naš prijazni klepetalni robot.
Stanje plinomera nam lahko odjemalci zemeljskega plina na plinovodnem omrežju, kjer Petrol d.d., Ljubljana opravlja dejavnost sistemskega operaterja distribucijskega sistema, sporočate od 22. do zadnjega dne v mesecu.
Ostali odjemalci pa nam lahko glede na določila vašega operaterja distribucijskega sistema stanje plinomera sporočite terminih, navedenih spodaj. Odčitki, ki ne bodo pravočasno oziroma ustrezno sporočeni, pri obračunu za tekoči mesec žal ne bodo upoštevani.