Se želite izogniti letnemu poračunu in UNP plačevati po dejanski porabi? Stanje analognega števca nam lahko odjemalci Petrol utekočinjenega naftnega plina sporočite vsak mesec, za obračun dejansko porabljenega energenta.
Stanje števca lahko oddate:
- Preko uporabniškega portala Moj Petrol ali mobilne aplikacije Moj Petrol, kjer vam je na voljo tudi pregled vaše porabe, stanje Zlatih točk in drugih ugodnosti ter pregled računov.
- Preko SMS sporočila, kjer se lahko prijavite tudi na opomnik za sporočanje stanja števca.
- Preko spletnega obrazca.
- Na brezplačni telefonski številki 080 22 66.
Stanje plinomera nam lahko odjemalci utekočinjenega naftnega plinasporočate od 22. do zadnjega dne v mesecu za pretekli mesec. Odčitki, ki ne bodo pravočasno oziroma ustrezno sporočeni pri obračunu za tekoči mesec, žal ne bodo upoštevani.