Do kdaj lahko prekličem naročilo?
Naročila, oddana v naši spletni trgovini Petrol eShop, lahko brez dodatnih stroškov prekličete:
Preklic nakupa izdelka:
- Ko izberete dostavo do vrat objekta: naročilo lahko prekličete do prejema elektronskega in/ali SMS-sporočila, v katerem boste obveščeni, da je blago predano dostavni službi.
- Ko izberete dostavo na prodajno mesto: naročilo lahko prekličete do prevzema na prodajnem mestu.
Ponudnik ne zagotavlja, da bo naročilo lahko uspešno preklicano.
Možnosti dostave lahko preverite tukaj.
Kako lahko prekličem naročilo?
Svoje naročilo lahko prekličete:
- Prek spleta: v uporabniškem portalu Moj Petrol poiščite zavihek “Moja naročila”. V vrstici s številko vašega naročila izberite “Preklic naročila”. Velja samo za registrirane uporabnike.
- Po telefonu: svoje naročilo lahko prekličete prek brezplačne telefonske številke 080 22 13.
- Po elektronski pošti: svoje naročilo lahko prekličete s sporočilom na eshop@petrol.si. Ne pozabite navesti številke svojega naročila.
Delni preklic naročila ni mogoč. Če želite preklicati le posamezne izdelke iz vašega naročila, vam svetujemo, da prekličete celotno naročilo ter želene izdelke ponovno dodate v košarico.
Več o preklicu naročila si preberite v naših splošnih pogojih.